سپاهان موزیک

ساخت وبلاگ

ورود به سایت پادا دریافت کارنامه | سامانه پادا ثبت نام دانش آموزان

پرونده الکترونیکی دانش آموزی

سامانه سایت پادا پرونده دانش آموزی

pada.medu.ir سامانه پادا کارنامه نوبت اول و دوم و پرونده دانش آموزی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ است. در این مقاله لینک ورود مستقیم به سامانه پادا را به همراه راهنمای استفاده از این سایت، در اختیار دانش آموزان و مدیران مدارس قرار داده ایم. دانش آموزان برای مشاهده کارنامه و شرکت در آزمون سواد حرکتی، لازم است به سایت پادا مراجعه کنند. تمامی اطلاعات دانش آموزان از جمله کارنامه در این سامانه موجود است:

سامانه نورینو در پادا فعال است!

سامانه پادا | ورود به سایت پادا کارنامه - pada.medu.ir 1

در واقع سامانه پادا سامانه دانش آموزی و پرونده الکترونیکی برای مشاهده کارنامه ، ارزیابی حرکتی، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم، بازیابی رمز، خرید کتاب درسی، دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و ثبت نام اینترنتی مدارس کل کشور، متوسطه، دبستان، مهدکودک ، تیزهوشان، ثبت نام آزمون المپیاد دانش آموزی و … است.

  • ورود به سامانه پادا
  • ورود به سامانه پادا کارنامه و پرونده دانش اموزی
  • لینک سامانه پادا انتخاب رشته نهم
  • ورود به سایت پادا متوسطه، دبستان، مهدکودک
  • سامانه پادا مشاهده کارنامه تمام مقاطع
  • سامانه پادا ثبت نام کلاس اول
  • و …
سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 86 تاريخ : 24 آذر 1402 ساعت: 8:3

تست سیستم اعلام حریق در یک ساختمان، آغاز یک حادثه را اعلام کرده و ما را از وقوع آن باخبر می سازد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی خود این سیستم می تواند به صورت اتوماتیک تجهیزاتی چون بارنده های خودکار اسپینکلرها را فعال کند. این سیستم می تواند شروع به اطفا حریق کند و در کنار آن به ایستگاه آتش نشانی معرفی شده، حریق را اطلاع دهد.

سیستم اعلام اولین دریافت کننده هشدار حریق است و وجود و اطمینان از صحت آن اهمیت دارد. در ادامه به معرفی طریقه ی استاندارد تست سلامت این دستگاه ها خواهیم پرداخت. معتبرترین و رایج ترین استاندارد های سیستم های اعلام حریق ، BS و NFPA می باشند که در خصوص نصب، راه اندازی و نگهداری سیستم های مذکور به طور مفصل توضیحاتی را ارائه می نمایند.

اعلام حریق

به طور کلی سیستم های کشف و اعلام حریق یا به اختصار سیستم اعلام حریق، به مجموعه‌ای از تجهیزات الکترونیکی گفته می‌شود که وظیفه آشکارسازی حریق و محل یا زون حریق را در اماکن مختلف بر عهده دارد.

این سیستم، زمانی که آتش (حریق)، دود، حرارت و … بوجود می آید شروع به کار می کند و آژیر یا چراغ چشمک زن خطر را به کار می اندازد. بدین ترتیب به ساکنین محل هشدار می دهد تا بر این اساس مقدمات عملیات اطفاء و در شرایط بحرانی تخلیه افراد و ساکنین انجام پذیرد و همزمان با آن سناریوهای کنترلی نیز انجام شود.

سیستم اعلام حریق

ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺗﺠﻬﯿﺰات ﺷﺎﻣﻞ آﺷﮑﺎرﺳﺎزﻫﺎ, ﻫﺸﺪارﻫﺎ, درﮔﺎه ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ, ﻣﺮاﮐﺰ ﮐﻨﺘﺮل و ﺗﮑﺮار ﮐﻨﻨﺪه و ﺳﺎﯾﺮ ﺗﺠﻬﯿﺰاﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻧﻮﻋﯽ ﺟﻬﺖ آﺷﮑﺎرﺳﺎزی و ﻫﺸﺪار ﺣﺮﯾﻖ و اﺟﺮای ﺳﻨﺎرﯾﻮی ﻋﻠﺖ و ﻣﻌﻠﻮل ﮐﺎرﺑﺮد دارﻧﺪ ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻋﻼم ﺣﺮﯾﻖ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.

به طور کلی سیستم های اعلام حریق به ۲ نوع  سیستم اعلام حریق متعارف و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر تقسیم می شود.

 

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 93 تاريخ : يکشنبه 19 آذر 1402 ساعت: 17:23

اختلال طیف اوتیسم چیست؟

اختلال طیف اوتیسم (ASD) یک ناتوانی در رشد است که ناشی از تفاوت در مغز است. برخی از افراد مبتلا به ASD تفاوت شناخته شده ای دارند ، مانند وضعیت ژنتیکی. علل دیگر هنوز مشخص نیست. دانشمندان بر این باورند که علل مختلفی از ASD وجود دارد که با هم عمل می کنند تا رایج ترین شیوه های توسعه مردم را تغییر دهند. ما هنوز در مورد این دلایل و چگونگی تأثیر آنها در افراد مبتلا به ASD چیزهای زیادی برای یادگیری داریم.

افراد مبتلا به ASD ممکن است رفتار کنند ، ارتباط برقرار کنند ، تعامل کنند و به روش هایی که با اکثر افراد دیگر متفاوت است یاد بگیرند. غالباً هیچ چیز در مورد نحوه نگاه آنها وجود ندارد که آنها را از افراد دیگر جدا کند. توانایی های افراد مبتلا به ASD می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، برخی از افراد مبتلا به ASD ممکن است مهارت مکالمه پیشرفته داشته باشند در حالی که برخی دیگر ممکن است غیر کلامی باشند. برخی از افراد مبتلا به ASD در زندگی روزمره خود به کمک زیادی نیاز دارند. برخی دیگر می توانند با پشتیبانی کمی و بدون پشتیبانی زندگی کنند.

ASD قبل از 3 سالگی شروع می شود و می تواند در طول زندگی فرد دوام بیاورد ، اگرچه ممکن است علائم اتیسم با گذشت زمان بهبود یابد. برخی از کودکان در 12 ماه اول زندگی علائم ASD را نشان می دهند. در برخی دیگر ، علائم ممکن است تا 24 ماهگی یا بعد از آن نشان داده نشود. برخی از کودکان مبتلا به ASD مهارت های جدیدی کسب می کنند و تا حدود 18 تا 24 ماهگی از نقاط عطف رشد برخوردار می شوند و سپس آنها از به دست آوردن مهارت های جدید دست می کشند یا مهارت های خود را از دست می دهند.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 81 تاريخ : 15 آذر 1402 ساعت: 2:43

خبرنامه